czwartek, 18 grudnia 2014
Potwierdzanie realizacji akcji jesiennej przez rodziców
instrukcja postępowania opublikowana przez Akademie Zdrowego Przedszkolaka
Przypominamy, że aby uzyskać Certyfikat z przeprowadzenia akcji w przedszkolu, wymagane jest potwierdzenie jej realizacji przez minimum trzech rodziców.
1. Rodzic po utworzeniu konta w serwisie powinien zalogować się na stronie swoimi danymi, przejść w swój panel rodzica i tam wybrać przedszkole, do którego chce "dołączyć" (czyli wybiera z listy odpowiednie przedszkole)
Po wyborze i "dołączeniu" do przedszkola, rodzic uzyskuje możliwość wglądu w panel "swojego" przedszkola, m.in. w sprawozdania dodane przez "jego"przedszkole.
2. Rodzic zobaczy czerwone pole "Zobacz profil twojego przedszkola", w które należy wejść.
3. Następnie rodzic przechodzi w zakładkę SPRAWOZDANIA.
Jeśli przedszkole uzupełniło już formatkę ze sprawozdaniem, rodzic widzi zamieszczone sprawozdania i może je akceptować. Jeśli przedszkole nie zapisało jeszcze sprawozdania w swoim panelu, rodzic nie może jeszcze dokonać potwierdzenia.
4. Teraz wystarczy już kliknąć w pole POTWIERDZAM! które znajduje się nad sprawozdaniami z poszczególnych bloków tematycznych akcji.
Po kliknięciu w pole "Potwierdzam" zniknie ono z panelu rodzica, który już takiego potwierdzenia dokonał.
5. Po potwierdzeniu realizacji akcji przez minimum trzech rodziców i zweryfikowaniu w systemie sprawozdania zostanie przyznany dla przedszkola CERTYFIKAT.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz